Sunday, November 26, 2017

Sveikas maistas skubant. Ar taip gali būti?

Iš tiesų dažnai būna, kad skubam, nepavalgom, pamirštam ir kitaip bandom apgauti savo organizmą. Kai mityba nereguliari organizmas patiria šoką. Patyręs šoką organizmas ima kaupti maisto medžiagas, kurios lengvai atsispindi ant mūsų pilvukų. Iš tiesų pastaruoju metu priaugau porą kilogramų ir supratau, kad tai įtakojo grįžimo į darbą stresas, skubėjimas, neturėjimas laiko sau, tad nusprendžiau susiimti. Prieš kurį laiką išbandžiau labai smagią paslaugą, kuria noriu pasidalinti ir su jumis. Tai maisto pristatymas į namus visai dienai "CityRush". Išsirenkate kalorijų normą (1300, 1800 arba 2300 kcal), išsirenkate pristatymo laiką patogiu metu prieš darbą (nuo 6 iki 12h), išvardinate nemėgstamus produktus ir pradedate maitintis sveikai! Kas dieną galite pasirinkti 5 patiekalų (2 užkandžiai ir 3 pagrindiniai), 3 patiekalų (pagrindiniai maistai) arba dviejų patiekalų meniu ir kiekvieną rytą pradedate nesukdami galvos apie maistą.

Aš išbandžiau 1800kcal 5 patiekalų meniu. Iš tiesų pirma diena buvo labai sunki. Nors ir atrodo, kad prižiūriu savo maistą ir jo kiekius, bet pirmą dieną atrodė, kad tų 1800kcal man labai mažai. Valgydami ir negalvodami tikrai nejaučiame nei kiek, nei kokių kalorijų suvartojame, o čia viskas apgalvota už jus. Tai ką gi aš valgiau pirmą dieną?


Pusryčiams valgiau suktinukus su azijietiškais prieskoniais ir varške, užkandis: sausainukai su bananu ir kokosais, pietūs: makaronai su jautiena ir brokoliais ir žiediniais kopūstais, užkandis: vaisių pudingas su chia, vakarienė: salotos su vištiena ir pupelėmis.

Iš tiesų kiekviena dėžutė buvo pažymėta, kuriuo paros metu tą maistą reikėjo valgyti, tad buvo labai lengva save sekti. Tiesa, aš sukeičiau du šios dienos patiekalus vietomis (pusryčius ir vakarienę), nes taip intuityviai man sakė mano sveikos mitybos principai. Pagal "CityRush" rekomendacijas pusryčiams turėjo būti salotos, o suktinukai vakarienei. Faktas tas, kad tai nepakeitė mano kalorijų normos dienos eigoje, bet galėjo būti priežastis kodėl aš dienos metu jaučiau alkio jausmą.

Antroji diena buvo daug lengvesnė, t.y. nei vienu paros metu nepajutau alkio. Matyt organizmas susitaikė su 1800kcal paros norma.


Amerikietiški blyneliai su vištiena ir daržovėmis pusryčiams, jogurtinis užkandis su vyšniom, pietums vištos suktinukas su daržovėmis, prieš vakarienę dar buvo omleto užkandis su kopūstais ir vakarienei visiška tobulybė, kuri pavadinta varškės su daržovėmis apkepu, bet realiai aš drąsiai vadinčiau sveikuoliška pica. O dar su bacon (šonine) ant viršaus. Gal "CityRush" išduos šios picos receptą? Nes dar ilgai po to jaučiau tobulą skonį burnoje.

Smagiausia, kad tas faktas, kad aš nevalgau pusės produktų, kuriuos valgo normalūs žmonės, man nepakišo kojos galimybei užsisakyti maistą! Vis gi kai nevalgai svogūnų, grybų, salierų, paprikų, pomidorų... Net pati jau nebepamenu ką aš išvardinau ir ko nevalgau, bet faktas tas, kad iki šiol visos įmonės pristatančios maistą man dėl to atsisakydavo vežti maistą, nes nu normalūs(!!!) žmonės tai valgo. "CityRush" pozicija kitokia ir tai labai džiugina!

Paskutinė, trečioji diena buvo vėl sunki. Sunki, nes pasirodo 1800kcal man pasidarė jau per daug!


Pusryčiai: 2 sumuštiniai su varške ir morkom. Persivalgiau žiauriai, nors atrodė, kad tik du sumuštinukai, bet buvo labai sotu.
Užkandis: kepti įdaryti obuoliai su džiovintais vaisiais ir riešutais. Puiki idėja užkandžiui ir tokį užkandį jau gaminausi namuose, nes tikrai labai patiko.
Pietūs: vištienos ir paprikų kotletukai su ryžiais ir šviežių daržovių salotos. Žiauriai daug maisto... Vėl persivalgiau, bet užtai kaip skaniai!
Užkandis: troškintos daržovės su sėklomis.
Vakarienė: jautienos salotos. Mano mažasis Tauras neatsispyrė pagundai ir šį kartą padėjo man suvalgyti jautieną.

Tai gi, toks eksperimentas su "CityRush" manau gana pavykęs.
Supratau du dalykus:
1) Iš tiesų kasdien nejaučiu kokį kiekį kalorijų suvalgau ir valgau nesubalansuotą maistą, o taip pat matyt gerokai viršiju sau reikalingą kalorijų normą.
2) Apsistojus ties mažesniu kalorijų kiekiu organizmas greitai prisitaikė, tad nors ir atrodė, kad pirmą dieną maisto buvo mažai, bet trečią dieną organizmas apsiprato ir matyt būtų užtekę ir mažesnių porcijų, nes porą kartų persivalgiau, o vakarienę valgiau su mažuoju Tauru.

Apibendrinant maistą, tai "CityRush" meniu labai platus ir įvairus, tad maistas tikrai nepabos, meniu tikrai daug šviežių ir garintų/troškintų daržovių. Patiekalai skanūs, naudojami įvairūs prieskoniai ir nenaudojami visuotinai nemėgstami produktai, kaip svogūnai, grybai, rukola (tik papuošimams), bet maisto skonis nuo to tikrai nenukenčia. Dar labai smagu, kad galima pasirinkti ir subalansuotą vegetarišką meniu pagal savo poreikius. Ar jūs eksperimentuojate su savo mityba? Gal skaičiuojate kalorijas? Pasidalinkite savo patirtimi!

Mano blogas visą laiką laukia jūsų, tai pat mane galite sekti facebook paskyroje ir instagram profilyje, kviečiu jungtis ir prie naujos facebook grupės apie pirkinius iki 5 eurų, į kurią keliu savo radinukus iki 5 eurų ir labai laukiu jūsų!

MadMom <3

No comments:

Post a Comment