Wednesday, July 12, 2017

Hipp Hipp į kelionę! Londonas!

Sveiki, mielieji, jūs matyt net nepastebėjote, o mes jau spėjome ir paatostogauti! Lankėmės Anglijoje pas mano dukros Lėjos krikšto mamą Godą, mano pusseserę. Kelionė buvo trumpa, bet tikrai įsimintina, nes tai buvo pirmoji kelionė keturiese ir taip pat pirmas Tauro skrydis lėktuvu. Iš tiesų kelionė buvo gana varginanti, per nepilną savaitę aš numečiau 3 kilogramus, nes vis nespėdavom pavalgyti, norėjom kuo daugiau pamatyti.

Kadangi iš anksto nuspėjau, jog su maistu kelionės metu gali būti sudėtinga situacija, tai maistu pasirūpinau iš anksto. Kartu į kelionę su mumis išsiruošė ir tyrelės "Hippis". "Hippis" yra patobulinta "Hipp" tyrelių išspaudžiamose pakuotėse versija. Šios tyrelės yra 100% natūralios, be priedų, be tirštiklių ir labai patinka mažiesiems valgytojams.

Labai džiaugiuosi, kad į kelionę pasiėmiau būtent šias tyreles, nes jų dydis yra po 100g, tad galima ramiai pasiimti į lėktuvo saloną. per 2,5h kelionę vaikai suvalgė po 2 vienetus tyrelių, tai yra viso 4 vienetus, nors turėjau 6vnt. Buvau truputį perlenkusi lazdą, nes bijojau, kad vaikai neliktų alkani. :) Taip pat, kelias tyreles įsidėjau ir į lagaminą. Tai buvo pats geriausias sprendimas per visą šią kelionę, nes maistas Anglijoje (na bent ten kur mes valgėme) buvo tragiškas.

Tikriausiai žinote, kad tradicinis Angliškas maistas yra "Fish and chips" (Žuvis su bulvytėmis). Aišku, kai toks patiekalas parduodamas beveik visur - vaikai tikrai jo nori, bet iš jo valgo tik bulves, žuvis lieka nepaliesta. Kadangi pamačiau, kad visą kelionę vaikai taip ir prasimaitins bulvėmis, tai susitarėme, kad pradžioje jie suvalgys vaisių, žuvies arba "Hippis" tyrelę, o tada jau galės valgyti bulves ar ką tik norės, nes pagundų buvo įvairių...

Tiesa, galiu labai pasidžiaugti, kad mano vaikų tokios pagundos nesuviliojo ir paragavę po šaukštelį vaikai tortą paliko man! Nuo trečios dienos pradėjau maitintis tik kava ir vakarienėmis pas pusseserę, nes mieste valgyti nebenorėjau nieko, o vaikų juk alkanų nelaikysi? Čia mane irgi gelbėjo "Hippis" tyrelės, nes mes su vyru galėjome tiesiog nusipirkti kavos, o vaikams duoti sveiką užkandį ir toliau gėrėtis Londono vaizdais.

Visos "Hippis" tyrelės yra ekologiškos ir turi ekologijos sertifikatus. Tyrelės "Hippis" tinkamos vaikams nuo 4-6 mėn amžiaus, priklausomai nuo pasirinktos rūšies, bet drąsiai galiu teigti, kad viršutinės amžiaus ribos tikrai nėra, nes abu mano vaikai (tiek 3m, tiek ir 1,5m) šias tyreles valgė labai noriai. Kai lankėmės mokslo muziejuje, tai Lėja sakė, kad šios tyrelės panašios į kosmonautų maistą. Tai gi, maistas ne kūdikių, o kosmonautų ir jiems tikrai labai skanu! Šiame muziejuje ir aš pasiskolinau vieną tyrelę, nes diena buvo labai įtempta ir mama pavalgyti visada pamiršta. :)

Lėja maistą renkasi tik pagal paveikslėlius, tad "Hippis" pakuotės parduotuvėje jai kas kart sukelia dilemą, nes ji bando prisiminti visų gyvūnų pavadinimus ir išsirinkti skaniausią. Tiesa, dažniausiai laimi žirafa, nes tai buvo įdomiausias gyvūnas sutiktas keliuose paskutiniuose zoologijos soduose. Aš dėl jos pasirinkimo nei kiek nesinervinau, nes mano manymu slyvų tyrelė yra nepamainoma kelionėse, kaip vidurius laisvinanti priemonė.

Kalbant apie zoologijos sodus, labai noriu parekomenduoti lankantis Londone aplankyti jų zoologijos sodą. Šiame sode rasite mano ragautą vaivorykštės tortą, daugybę gyvūnų, kontaktinius zoologijos sodo aptvarus, kaip antai drugelių su lyg delno dydžiu arba lemūrų, kur jie tiesiog vaikštinėja, valgo ir bendrauja su sodo lankytojais. Kontaktiniuose pastatuose gyvūnai laikomi be narvų, net juos draudžiama glostyti, bet Lėjai taip knietėjo draugauti su lemūrais, kad man teko ne kartą ją sudrausminti, kad ji jų neliestų.

Šiame zoologijos sode Lėja taip pat išbandė pirmą, tikrą, didelė ir greitą karuselę... Lėja labai norėjo ant jos pasisupti, bet vos jai pradėjus suktis, ji pradėjo rėkti, kad tai baisu, nes karuselė sukosi labai greitai. Laimei, karuselė buvo su saugos diržais. Antras ratas buvo tylesnis ir ramus, o trečiame rate jau aidėjo džiaugsmingas krykštavimas! Galiausiai karuselė jai labai patiko, nors aš buvau išsigandusi, kad mano Lėja tuoj reikalaus ją sustabdyti ir nulipti :) Video kaip Lėja joja ant arkliuko karuselėje rasite mano instagram.

Taip pat "Hippis" turi ir porą tyrelių su grūdais. Šias tyreles aš vadinu pusryčių košelėmis, nes jas valgo mūsų vaikai, jei netyčia prieš darželį nespėjame paruošti pusryčių. Taip aš esu tikra, kad vaikas gauna ir vitaminų iš vaisių, ir angliavandenių, bei energijos iš grūdų. Šios tyrelės tinka ir kaip visos dienos maisto pakaitalas, nes ryte gali valgyti tyrelę su grūdais, diena tik vaisių, o pavakariams vaisių ir jogurto tyreles.

Be abejo vienas didžiausių "Hippis" pranašumų prieš kitas tyreles buvo ir tai, kad su jomis nėra jokio vargo, tiesiog įduodi vaikams į rankas ir jie patys pavalgo be jokios netvarkos, nieko neišpurvina ir tik prie pat pabaigos paprašo, kad aš arba tėtis išspaustume tyrelės likutį. Kai mūsų atsivežtos tyrelės iš Lietuvos baigėsi, ėjome į Angliškas parduotuves ieškoti alternatyvų ir mūsų džiaugsmui radome tą pačią "Hipp" produkciją ir dar daugiau!

Vienas nerealiausių atradimų Anglijoje man buvo šis "Hipp" ramios nakties pieno mišinys. Tai yra pieno mišinys su labai smulkiomis kruopomis, tad vaikas ne tik atsigeria mišinuko, bet ir užkanda. Kadangi Tauras labai dažnai keliasi naktį, tai nusprendėme išbandyti šią naujovę. Nepatikėsit, bet Tauras kėlėsi tik vieną kartą per naktį, nors paprastai keliasi 5, 6 ir daugiau kartų! Buvo naktų, kai visi miegojom iki 9-10h Anglijos laiku (t.y. 11-12h Lietuvos laiku), nors Lietuvoje Tauras mus žadina 6-7h ryto. Kadangi Lietuvoje tokio produkto man matyti tikrai neteko ir aš likau juo sužavėta, tad jau paprašiau pusseserės atsiųsti man šios gėrybės į Lietuvą.

Londone taip pat rekomenduojama apsilankyti "Sky gardens". Šią pramogą mums rekomendavo mano pusseserė Goda ir pramoga tikrai nenuvylė. Apsilankymo laiką reikia užsisakyti, bet tai yra visiškai nemokama pramoga. Neužsisakius vietos įleidžiami nebūsite.

Iš "Sky gardens" terasos atsiveria visa Londono panorama su durklu ir kitomis grožybėmis. Vaikai mėgavosi stiproku vėju ir noriai fotografavosi. Viduje keli restoranai ir didžiuliai gražūs sodai su įvairiausiais augalais.

Grįžtant prie tyrelių, tai kaip mama tikrai labai džiaugiuosi, kad "Hippis" tyrelėse nėra pridėtinio cukraus, jos pagamintos ne iš koncentrato, o iš tikrų vaisių užaugintų ekologiškuose ūkiuose, turinčiuose ekologijos sertifikatus. Šiose tyrelėse nėra konservantų, dažiklių ir skonio stipriklių. Šias tyreles galima vartoti kaip desertą ar juo skaninti košes, maišyti su jogurtu ar tiesiog valgyti kas kartą vis kitą skonį. Aš pati jas naudoju tuomet, kai žinau, jog gali nebūti vaikams tinkamo maisto, taip pat ilgose kelionėse ar keliaujant į baseiną, kai vaikai valgo mašinoje ir iš tiesų stengiuosi bent du vienetus visada turėti rankinuke "Dėl visa ko". :)

Londone taip pat labai daug viešų parkų, kurie yra visai nemokami. Juose rasite didžiulius žolės plotus, kurie tobulai prižiūrimi, fantastines žaidimų aikšteles su metalofonais ant kurių reikia šokinėti, sutiksite paukščių, galėsite juos pašerti ar pabendrauti su voverėmis!

Londone tikrai apstu nemokamų pramogų ir lankytinų objektų, kurie traukia akį ir džiugina ne tik vaikus, bet ir suaugusius.

O kaip gi be suvenyrų iš kelionės? Mes nusipirkome Anglišką policininko kepurę (2-3 svarai) ir net gi praėjus kelioms savaitėms po kelionės, šis dalykas vis dar patys naudojamiausias ir sukeliantis didžiausius ginčus tarp mūsų vaikų. Taip pat, ši kepurė padeda Lėjai atlikti darbus namuose ar valytis dantis, nes kepurę užsidėjusi mama arba tėtis, virsta policininku ir gali civiliams pasakyti, ką jie turi daryti! Pasaka!

Lėja siunčia linkėjimus ir dėkoja savo geriausiai krikšto mamai Godai už puikų priėmimą, nuostabias ekskursijas ir kantrybė, turint du mažus ir du didelius svečius savo namuose!

Mamytės, nepamirškite, kad vaisinėse tyrelėse yra natūralaus cukraus. Nors seniau lietuviai ir tikėjo, kad vietoj dantų valymo galima suvalgyti obuolį, bet tai nėra tiesa. Nepamirškite palaikyti tinkamos vaiko burnos higienos ir valyti vaiko dantukus 2 kartus per dieną, tuomet nereiks baimintis nei vaisių, nei saldumynų, nei tuo labiau natūralių ir ekologiškų tyrelių!

Taip pat mano facebook paskyroje vyksta konkursas, kuriame galite sudalyvauti ir net 5 mamos gaus galimybę išbandyti šias puikiai tyreles. Taip pat, viena iš penkių mamų parašiusi savo įspūdžius gaus ir pagrindinę dovaną kelioninį "Hipp" krepšį ir patiesaliuką vaiko vystymui!

Mano blogas visą laiką laukia jūsų, tai pat mane galite sekti facebook paskyroje ir instagram profilyje, kviečiu jungtis ir prie naujos facebook grupės apie pirkinius iki 5 eurų, į kurią keliu savo radinukus iki 5 eurų ir labai laukiu jūsų!