Tuesday, March 21, 2017

Lieknėkime 2017: nieko nespėjam, o jau įpusėjom!

Jau prabėgo pusė projekto! Atrodo, kad dar norisi tiek padaryti, tiek numesti, tiek visko pakeisti, o jau pusiaukelė! Kažkaip susivėlinau su šiuo tekstu, tad šią savaitę paskelbsiu du tekstukus. :) Visą savaitę "sportavau" po statybinių prekių parduotuves ir supratau, kad nesu stereotipinė moteris, man jau nusibodo parduotuvės, pirkimas ir aš nuo jų pavargau... Nors praeitą savaitę padariau po 10k ir daugiau žingsnių kasdien! Nuo "Roll Shaper" masažų man išsivystė priklausomybė, savaitgalį atrodo lyg kažko trūksta! Praeitą savaitę jau apleidau mankštinimąsį po "Roll Shaper" procedūrų, tad šią savaitę vėl pradedu iš naujo. Šiandien išbandžiau kažkokį treniruoklį kojoms, tai gal po 5 minučių skaudėjo ir kojas, ir užpakalį, bet man patiko labiau nei elipsinis treniruoklis. :) Dar ir dabar "jaučiu" kojytes. Jei jo dar nebandėte, labai rekomenduoju išbandyti. Tiesa jau porą savaičių niekaip neprisiruošiu užsiregistruoti ir išbandyti "gulbės" treniruoklio, bet manau jau kitą savaitę tikrai pasiryšiu!

(Nuotrauka iš: https://www.varle.lt/static/uploads/products/177/koj/koju-treniruoklis-insportline-leg-trainer.jpg)

Dar nerašiau, bet nuo projekto pradžios "Studio Figura" Riešė vadovė Airina rekomendavo naudoti "Colonwell" skaidulas su moliu. Taip ilgai apie jas nerašiau, nes niekaip negaliu prisiversti jų naudoti pastoviai, nes man tiesiog nepatinka jų skonis. Tiesa pasiskaičius rezultatus facebook tikrai apima noras jas vartoti, tad dabar prisižadėjau sau išgerti bent po vieną porciją per dieną, kad neatsilikčiau nuo kitų projekto dalyvių. Nes kaip suprantu, dauguma šio projekto dalyvių jas taip pat vartoja.


Taip pat šią nuotrauką nusiunčiau ir į "Colonwell" facebook, o po kelių dienų gavau dovaną. Jei ir jūs naudojate šias skaidulas ir matote poveikį- nusiųskite savo nuotrauką su produktu ir taip pat gausite dovaną: puodelį ir nuolaidos kuponą įsigyti naujai pakuotei.


Manau, kad kai baigsiu "Colonwell" gersiu "Lepicol" skaidulas, nes jų turiu užsilikusių nuo kažkokių žarnyno negalavimų.


Per šias kelias savaites sulaukiau klausimų kaip ir kodėl reikia maitintis. Aš pasirinkau būtent Vaidos Kurpienės metodiką, nes matau jos prasmę ir logiškus paaiškinimus, taip pat pagrindimus. Aišku apsispręsti padėjo ir tai, kad "Studio Figura" Riešė vadovė Airina rekomendavo vadovautis jos metodika.

Praeitą savaitę pradėjau maitintis pagal Vaidos Kurpienės sudarytą mitybos planą, bet po 3 dienų jį trumpam sustabdžiau, nes labai pavargau neturėdama maisto pasirinkimo. Vis gi aš emocinė ir spontaniška valgytoja, man patinka nusipirkti maistą, kurį pamatau. Pvz. jei parduotuvėje pamatau "gražią" ir šviežią jautieną arba lašišą... Aš tiesiog privalau nusipirkti ir visas planas sugriūna. Tai gi po poros dienų pasukčiavimo vėl pradėjau valgyti pagal planą. Planas privertė mane išbandyti dar daugiau naujų produktų: baklažaną, cikoriją. Taip pat priminė senus, gerus receptus, pvz keptas šparagines pupeles. Iš mitybos plano man labiausiai patiko paprastas pupelių kotletų receptas, kurį drąsiai rekomenduoju. Aš gaminau su kariu, nes labai tingiu terliotis ir maišyt prieskonius. Pagaminau vieną porciją, suvalgiau pusę ir kitą pusę palikau vyrui į darbą. Grįžo Lėja ir suvalgė. Tada vyras paprašė iškepti ir jam... Rezultate per vakarą iškepiau 4 porcijas, nes valgėm visi keturi ir dar vyras pasiliko sau į darbą! Vyras sakė, kad šituos galima kartais valgyt vietoj mėsos. Tai iš mano mėsėdžio vyro tikrai puikus komplimentas. Tiesa, kai aš jį gaminau sudėtyje buvo 1 kiaušinis, dabar receptas šiek tiek pakeistas.

Tiesa, jau pradėjau girdėti iš draugių "Oi, laikaisi dietos", tai žinokit ne :) Dietos aš nesilaikau, laikausi mitybos rėžimo ir valgau labai daug... O svoris krenta! Taip pat manęs klausė ar sunku kitaip maitintis, tai noriu pasakyt, kad nelabai pasikeitė mano mityba, tiesiog atsisakiau kelių produktų: bulvių, ryžių, kolos, saldumynų. Taip pat valgau daugiau žalių daržovių. Viskas!

Trumpai pasistengsiu apibrėžti pagrindinius mitybos principus, kad būtų aiškiau kaip aš maitinuosi. Maitinuosi, kas 2,5-3h 5 kartus dienoje. Pusryčius stengiuosi valgyti per 1h nuo atsibudimo ir nevalgyti 3h iki miego, tai gi pasakymas "nevalgyti po 18h" galioja tik tiems, kurie eina miegoti 21h, jei miegoti einate 24h, tuomet galite drąsiai valgyti ir iki 21h. :)

Pusryčiai: Iš vakaro užmerktos kruopos (neskaldytos, ne dribsniai) ryte užvirintos. Galima valgyti su nesaldžiais priedais, sėklomis. Dribsniai netinka dėl savo gamybos technologijos, nes jie gaminami karštyje, kaip popkornai ir maistine verte yra prilyginami baltiems miltams, tad jų reiktų vengti. Porcija turi būti nuo vidutinės iki didelės.

Priešpiečiai: Vaisius. Geriausi rinktis vienos rūšies ir nemaišyti, pvz.: 2 obuoliai, 3 kiviai. Nereikia galvoti, kad vienas vaisius, pvz. pomelo užtektų pusės, o kivių reikia 3. Pasiskaitykite kaloringumą ir pagal tai nuspręskite, kiek vaisių reikia.

Pietūs: Būtinai žalių daržovių porcija. Žalių, ne raugintų, ne keptų, ne virtų ir ne marinuotų. Taip pat galite valgyti mėsą, žuvį, baltyminius produktus, pvz. avinžirnius ir keptą daržovių garnyrą. Kaip suprantu, pietų meniu svarbu, kad būtų ir baltymų, ir šviežių daržovių, o visa kita jau pasirinktinai.

Pavakariai: Mirkytų riešutų saujelė. Mano mitybos plane buvo nuo 20 iki 80g riešutų. Porcija tikrai gana nedidelė. Jei jums mažai- valgykit 50-80g. Geriau riešutai, negu už valandos jau darinėtumėt šaldytuvą ir valgytumėt dešrą. :)

Vakarienė: Taip pat būtinos žalios daržovės ir pagrindinis patiekalas, jau be antro garnyro. Pvz kiaušiniai su salotom, arba salotos su sūriu, arba salotos su žuvimi, arba salotos su vištiena.

Geriausia kas dieną valgyti vis kitokį maistą, tad nesijausite, jog laikotės maisto rėžimo ir kartu lieknėsite! ;)

Taip pat, kaip ir žadėjau, dalinuosi receptu tinkamu visai šeimai pusryčiams ir net gi pritaikytu kiekvienam šeimos nariui. Mūsų mėgstama bolivinės balandos košė pritaikyta visiems šeimos nariams:

1) Taurui tik virta bolivinė balanda ir virtos morkos:


2) Lėjai virta bolivinė balanda su morkomis ir švieži pomidorai:


3) Man su aštriuoju raudonu kariu ir sėklomis (moliūgų sėklomis, saulėgrąžų sėklomis, chia, sezamų sėklomis, linų sėmenimis), be pomidorų:


4) Vyrui tas pats kas man + žali pomidorai:


Tai gi faktiškai gaminau vieną patiekalą, bet galėjom valgyti visi keturi. Mes aštriai, o vaikai švelniai. Visi pagal skonį. Receptas iš Beatos virtuvės, bet pakoreguotas pagal mūsų šeimos skonį, be moliūgo.

Mano blogas visą laiką laukia jūsų, tai pat mane galite sekti facebook paskyroje ir instagram profilyje, kviečiu jungtis ir prie facebook grupės apie pirkinius iki 5 eurų, į kurią keliu savo radinukus iki 5 eurų ir labai laukiu jūsų!

Iki, MadMom

No comments:

Post a Comment