Sunday, March 5, 2017

Lieknėkime 2017: jau matosi rezultatai!

Atrodo, kad projektas prasidėjo dar visai nesenai, o jau prabėgo pirmasis projekto mėnuo! Jau lankiausi 10 "Roll Shaper" procedūrų "Studio Figura" Riešėje! Laikas taip greitai bėga! Tiesa, per pastarąsias porą savaičių sužinojau, kad iš trijų dalyvių sportavusių šioje "Studio Figura", projekte likau vienintelė, nes viena dalyvė nebeturi auklės, o kita pranešė džiugias naujienas, kad laukiasi vaikelio. Tai gi, dabar teks stengtis už tris! Savo sporto kolegėms linkiu neprarasti ryžto ir sportuoti namuose, bei laikytis sveikos gyvensenos įpročių, kurių įgavome per šį mėnesį. Buvo labai malonu su jumis pabendrauti ir tikiuosi, kad dar susitiksime!

Jei ir jūs vis dar svarstote ar pradėti naudotis "Roll Shaper" aparatais ar ne? Ar jums padės ar ne? Tai noriu pasidalinti informacija apie šiuo metu vykstančią akciją "Studio Figura" Riešė salone. Iki kovo 8d pasibandymas kainuos tik 3 eurus. T.y. vienas puodelis kavos kavinėje. Nepatiks - nelankysit, o jei patiks, tuomet ir jūs vasarą pasitiksite gražios ir su šypsena! Daugiau informacijos ir registracija "Studio Figura" Riešė puslapyje Facebook!

Mane šio mėnesio eigoje jau buvo apėmusi manija svertis kas antrą dieną, numesti kuo daugiau, lyginti save su kitomis dalyvėmis, tad šią savaitę tiesiog nustojau skaityti kitų dalyvių istorijas. Ne dėl to, kad jos būtų neįdomios ar nerezultatyvios, o dėl to, kad pradėjau vis labiau koncentruotis į kitų dalyvių rezultatus, lyginti ir supratau, kad svarbiausiai koncentruotis į save, savo rezultatus ir nenukrypti nuo savo tikslo. Vakar mane išmatavo ir pasvėrė, tad jau matau, kad rezultatai tiesiog puikūs! Masažai ir pakeistas gyvenimo būdas padarė tiesiog stulbinamą poveikį! Per šį mėnesį numečiau 4,4kg, taip pat masažų dėka labai sumažėjo kūno apimtys: liemens apimtis sumažėjo 3cm, klubų apimtis taip pat sumažėjo 3cm, kiekvienos rankos apimtys sumažėjo po 1cm, kojų apimtys sumažėjo 1.5cm ir 3.5cm. Pradinės kojų apimtys buvo nevienodos, tai dabar jos praktiškai susilygino. Viso bendros apimtys sumažėjo 13cm! Aš rezultatais be galo patenkinta! Tiesa, vienas dalykas truputį liūdina, nes organizmo sudėties rodikliai nepagerėjo ir organizmo biologinis amžius vis dar du kartus didesnis nei realus amžius. Tiesa liko dar du projekto mėnesiai, tad tikiuosi, kad ne tik kilogramai ir centimetrai, bet ir organizmo rodikliai pagerės.

Šią savaitę po "Roll Shaper" procedūrų pradėjau sportuoti ir su "Studio Figura" Riešė esančia technika, tad jau 3 kartus po treniruotės dariau lengvą 15min mankštą ant elipsinio treniruoklio, vieną kartą sukau lanką, bet sukti lanką man labai nepatiko...


Taip pat penktadienį turėjome paskaitą "Studio Figura" Riešėje su dietiste Asta Bagdonaite. Iš tiesų paskaita man parodė, kad aš per šį mėnesį iš tiesų daug sužinojau, taip pat suėmiau save į rankas, nes dauguma dalykų jau buvo žinomi ir tik parodė, kad judu teisinga linkme. Taip pat dietistės patarimai net gi paskatino mane "atleisti" savo vadžias ir paprasčiau žvelgti į mitybos klausimus, nes per daug stresuojant organizmą jis kaip tik nustoja deginti riebalus ir kūdėti, o tik patiria nežmonišką stresą ir pradeda kaupti medžiagų rezervus, nes galvoja "oj oj, ateina badas, reikia saugotis ir kaupt riebaliukus". Taip pat sekančią savaitę pažadėjau sau susipažinti su dviem naujais produktais, kurie praturtintų mano mitybą:
1) Su jūros dumbliais;
2) Su juoduoju šokoladu.
Niekada šių produktų nevalgiau, bet dietistės paskaita įtikino mane pabandyti, tai gi tikiuosi kitą savaitę mano organizmas atsipalaiduos, atsigaus nuo patirto mitybinio šoko ir pagalvos, kad aš jau jo nebekankinsiu daugiau ir dar greičiau lydės mano kilogramus į nebūtį!

Tiesa, paskaita buvo labai ilga (trys su viršumi valandos), tikrai daug informacijos, manau, kad naudingiau būtų buvę daryti kelias paskaitas, nes per trumpesnę paskaitą lengviau išlaikyti dėmesį. Apie paskaitos trukmę nebuvome informuoti, tad mano anyta su uošviu taip pat buvo nepasiruošę tiek laiko būti su vaiku, nežinojo net ką ir beveikti, tai gi grįžus tikrai ilgai atsiprašinėjau, kad taip užtrukau, ir šiandien keliavau į "Kaziuko mugę" pirkti jiems dovanų už tokį nesusipratimą.

Taip pat "Studio Figura" Riešė salone mūsų laukė ir sveiki užkandžiai: obuoliai ir morkos, jonizuotas vanduo iš "Burbuliuko", tad penktadienio priešpiečiai buvo tikrai labai sveiki ir naudingi, nes per tiek laiko tikrai būtume išalkę!


Aišku buvo labai smagu ir susipažinti su mamyčių klubo merginomis ir kitomis projekto dalyvėmis. Iš pokalbių supratau, kad sveikai besimaitinančioms mamoms tampa labai sunku rasti maistą, kurį galėtų valgyti jos ir kartu nebūtų nuskriausti šeimos nariai, tai gi nusprendžiau, kad bandysiu pasidalinti receptais, kurie per šį laiką prigijo mūsų šeimoje ir kuriuos paruošus netenka galvoti ką čia rimto paruošus vyrui ar ką pagaminti, kad valgytų ir vaikai, nes aš tikrai negaminu ir nežadu gaminti atskiro maisto. Juk sveikai maitinti turi ne tik mama, bet ir visi šeimos nariai!

Tai gi, noriu pasidalinti vienu mūsų šeimoje prigijusiu sveiko užkandžio receptu iš knygos "Balansas", kurį pagaminti labai paprasta ir kuris patiko net gi mūsų vaikams.


Kukurūzų burbuolės su permezanu labai patiko tiek man, tiek Taurui, tad šį patiekalą gaminome gana dažnai.

Tereikia poros ingridientų: 
- Kukurūzų burbuolių (mažyčių) vienai porcijai apie 125g, t.y. vienos pakuotės;
- Sviesto (Aš naudojau purškiamą aliejų, nes tai paprasčiau reguliuoti riebalų kiekį ir jų nepadauginti);
- Poros skiltelių česnako;
- Aštraus padažo (aš naudojau Santa Maria);
- Parmezano sūrio (būtent tą kartą kai fotografavau aš naudojau sūrio mišinį, bet tikrai gaunasi geriau su grynu permezanu);
- Jelapeno (neturėjau ir nenaudojau, nes nenorėjau per daug aštrumo).


 Kukurūzus apvirti (aš viriau apie 5min), po to apkepti su sviestu, aštriu padažu ir česnaku, o prieš baigiant kepti tereikia užbarstyti parmezano ir uždengti. Man labiau patiko apkepinti su parmezanu, tad aš nedengiau dangčio.


Rezultatas tikrai labai skanus ir lengva apskaičiuoti porcijų kiekį, nes viena pakuotė kukurūzų burbuolių yra lygiai viena porcija, tai gi keliems žmonėms gaminsite, tiek ir pakuočių jums prireiks.

Taip pat kepdami šonkauliukus vieną kartą paimprovizavome su kukurūzais, juos apvirėme ir pakepinome orkaitėje lengvai patepę BBQ padažu, tai mūsų Lėja, kuri iki šios kukurūzų kratėsi iš tolo, suvalgė visus kiek buvo! Visus! Surinko iš mano ir tėčio lėkštės ir dar ir tuos suvalgė! To niekada nebuvo nutikę ir tai buvo tikras stebuklas, nes jei jau ji užsispiria, tai paprastai niekaip nebeįkiši, o čia va persilaužė ir dabar valgo dideliais kiekiais, tad jei nepatiks pirmas receptas galite pabandyti šį variantą vaikams. :)

Pirmas įspūdis buvo, kad  knygoje "Balansas" yra labai daug sudėtingų receptų, nežinomų ingredientų. Dabar į šią knygą žiūriu šiek tiek kitaip, labiau kaip į idėjų knygą, nes pati nevalgau begalės produktų: svogūnų, pomidorų, netoleruoju pieno produktų, esu alergiška kelioms riešutų rūšims ir avokadams, taip galėčiau vardinti ir vardinti, bet tikrai radau daug receptų, kuriuos, pritaikiusi pagal savo pomėgius, galiu pasigaminti iš namuose esančių produktų analogų. Man atrodo, kad keičiant mitybą svarbiausia idėja, pakeisti savo "kotletukus" į lengvesnį analogą, kuris būtų naudingesnis mano organizmui. Taip pat "Balansas" paskatino išbandyti naujus produktus ir naujus produktų derinius, ir tikrai jaučiuosi labiau išprususi mitybos srityje nei buvau iki šiol, nes kaip jau ir minėjau, mėnesį skaičius šią knygą tikrai žinojau daugumą dalykų, kuriuos aptarėme su dietiste paskaitoje. Tikrai savimi didžiuojuosi!

Mano blogas visą laiką laukia jūsų, tai pat mane galite sekti facebook paskyroje ir instagram profilyje, kviečiu jungtis ir prie facebook grupės apie pirkinius iki 5 eurų, į kurią keliu savo radinukus iki 5 eurų ir labai laukiu jūsų!

Iki, MadMom

No comments:

Post a Comment